Doorlopende activiteiten

Fietsen: Elke maandagmiddag van april t/m oktober. Verzamelen bij de kerk om 13.30 uur. Voor alle Elsendorpers.

Rolstoelwandelingen: Voor alle Elsendorpers, elke 2e en 4e vrijdag van de maand (mits goed weer) om 14.00 uur. Als je wel wilt wandelen maar niet meer zo ver, ga dan af en toe in een rolstoel zitten. Hoe meer zielen . . . .

Ouderenviering: in De Dompelaar elke 1e woensdag van de maand om 10.00 uur. Iedereen is welkom.

biljarten – kaarten – rummikub – handwerken in De Dompelaar elke dinsdag en donderdag van 13.30 uur tot 16.00 uur. Voor alle Elsendorpers.

Warme maaltijd: Elke woensdag kunnen KBO-leden van 12.15 uur tot ca. 13.30 uur in De Dompelaar genieten van een smakelijke, huiselijke maaltijd. Zeker het proberen waard. En nog gezellig bovendien. Aanmelden bij dorpsondersteuner Hannie Penninx (06-2242 1237) of bij Lotte v.d. Akker (06-55 800 663).

Ouderengym: voor alle jongens en meisjes, ouder dan 50 jaar. Elke maandag van 9.00 tot 10.00 uur in De Dompelaar.

Maandblad Ons. Het magazine van KBO Brabant dat 10 x per jaar verschijnt (niet in juli en december). Ongeveer in de laatste week van de maand wordt het bij de leden van KBO thuisbezorgd. Meestal voorzien van de Nieuwsbrief van KBO-Elsendorp.

Website. Een schat aan actualiteit en wetenswaardigheden te vinden op en via onze website: www.kbo-elsendorp.nl.

Werkgroep OUD PAPIER. Op elke 1e vrijdag van de maand plus de  donderdagmiddag en zaterdagochtend (tot 11.30 uur) zorgen KBO-leden voor het oud papier dat iedereen mag brengen. De containers voor het papier en karton staan op het Kerkplein. We zoeken eigenlijk altijd wel vrijwilligers die bij de containers willen helpen.

Jaarplanning 2023

17 februari      50+ gezellige carnavalsmiddag

17 maart         Algemene Ledenvergadering met bankfraude-info

21 april            Bingo-middag

12 mei             Jeu des boules

19 mei             Themamiddag, wordt later ingevuld

16 juni             Vlindersafari Gemert

21 juni             Kringfietstocht

In juli               Busreis naar 2e Maasvlakte

15 augustus    Bedevaart Handel (NB op dinsdag)

15 september Museum Klok en Peel in Asten

30 september Dag van de ouderen in De Bosparel in Bakel

20 oktober      Indische middag (rijsttafel)

17 november  Thema-middag ingevuld door de GGD

15 december Kerstviering

Jaarplanning 2024

Dat is nog een verrassing. Maar in juli hebben we vast wel weer een busreis.